Banners
Kampanjens budskap anpassade för Twitter/Linkedin/Facebook
Kampanjens budskap som gif-animationer
Logotyper
Resultaten av opinionsundersökningen anpassade för Twitter/Linkedin/Facebook resp. Instagram
Med hjälp av undersökningsföretaget Kantar Sifo ställdes tre frågor per telefon till ett riksrepresentativt urval om 1 000 personer av den svenska befolkningen från 15 år och uppåt. Undersökningen gjordes den 26–28 mars 2018.
Paket med logotyper, banners och kampanjfolder i zip-format
Ladda ner zip-fil med #Hurvetdudet?-budskapen
(illustrationer i tryck-/webb-format, word-fil med texten och tryckbara pdf-filer i A4-, A7- och 50x70 cm-format)
Ladda ner zip-fil med #Hurvetdudet?-loggor
(tryck-/webb-format och med resp. utan webbadress i loggan.)
Ladda ner zip-fil med #Hurvetdudet?-banners
(rektangulär i formatet 1200x630 px, kvadratisk i formatet 1080x1080 px och rund i formatet 1080x1080 px.)